Popüler Yayınlar

güzellik sırları

Ben,kozmetik değil de doğal güzellik malzemelerinden yanayım ve uygulayıp memnun kaldığım ürünlerin malzemelerini burada sizlerle paylaşimak istedim.

Dünya mutfağı

Burada denenmiş tatlılar, tuzlular,börek,çörek aklınıza gelen ne varsa uyguladığınız yemekleri benimle paylaşırmısınız?

Amigurubi

Naçizane,küçük kızıma yaptığım oyuncaklar ve başka sitelerden bulup beyendiğim amigurubiler.Çok seviyorum bunları içimdeki çocuk coşuyor.:))

Boncuk işleri

Yeni öğrendim ama çok ta hoşuma gitti doğrusu,modellerimizi paylaşabiliriz.

22 Ocak 2011 Cumartesi

mutfak sırlarından alıntı

Günü Hediyeni Kendin Yap!Dekorasyon Sırları | Nilay | Ocak 22, 2010 | | Paylaş: Facebook


Bildiğiniz gibi geçtiğimiz günlerde eşim ve ben evlilik yıl dönümümüzü kutladık. Bu yıl kendisine emek vererek hazırladığım bir hediye vermek istedim.
Ne yapabileceğim üzerinde uzun uzun düşündükten sonra “Seni Seviyorum Çünkü” kavaozu çıktı ortaya :)
Yeni yıl ile birlikte başlayan yıl dönümleri, sevgililer günü yada sevdiklerinizin doğum günü için bu farklı hediyeyi az masraf edip çokça sevgi vererek yapabilirsiniz.
Yaklaşan Sevgililer Günü’n de  içinizden gelen sevgi sözcükelerinden oluşan bu küçük ve şirin kavanoz farklı bir alternatif olabilir. Renk seçimleri tamamen size kalmış.
Sevgiyle kalın!!!
Sevililer Günü Hediyesi
Malzemeler:
1 adet kavanoz
1 adet renkli karton
renkli akvayum yada süs kumu
1 adet kalp şeklinde kurabiye kalıbı
deniz kabukları
makas
kurdela
kurşun ve pilot kalem
yılbaşından yada geçmiş sevgililer günlerinden kalan süsler
isteğe göre tül
isteğe göre minik çikolatalar
süsleri bağlamayaıp yapıştıracaksanız silikon tabancası
sevgililer-gunu-hediyeni-kendin-yap
Yapımı:
  1. Öncelikle kartonun üzerine kalp kurabiye kalıbı kullanarak küçük kalpler çizin. İstediğiniz sayıya gelince, makas kullanarak kalpleri dikkatlice kesin.
  2. Kavanozunuzun içine yarım paket süs kumunu dökün ve üzerine deniz kabuklarını atarak dekor oluşturun.
  3. Kavanozunuzun kapağına nasıl bir dekor yapacağınıza kara verdikten sonra objelerin teli varsa telle yoksa silikon tabancasıyla yapıştırın.
  4. Kavanozu kurdelelerde ve tüllerle süsleyip kavanozu kenara alın.
  5. son olarak kalplerin içine hissettiklerinizi yazarak hediye yapımını bitirin.
Etiketler: , , , , , , ,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder