Popüler Yayınlar

güzellik sırları

Ben,kozmetik değil de doğal güzellik malzemelerinden yanayım ve uygulayıp memnun kaldığım ürünlerin malzemelerini burada sizlerle paylaşimak istedim.

Dünya mutfağı

Burada denenmiş tatlılar, tuzlular,börek,çörek aklınıza gelen ne varsa uyguladığınız yemekleri benimle paylaşırmısınız?

Amigurubi

Naçizane,küçük kızıma yaptığım oyuncaklar ve başka sitelerden bulup beyendiğim amigurubiler.Çok seviyorum bunları içimdeki çocuk coşuyor.:))

Boncuk işleri

Yeni öğrendim ama çok ta hoşuma gitti doğrusu,modellerimizi paylaşabiliriz.

23 Eylül 2010 Perşembe

AŞAMA AŞAMA BİLEKLİK YAPIMI (alıntı)

BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI

Yazar Yumak Sepeti Tarih 21-11-2009

Etiketler :

peaks BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
BileklikTakiModeli21 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Akşam çok güzel bir bileklik hediye aldım. Benimki gümüşten ve nazar boncuklu, minik minik taşlardan oluşuyor. Çok severim böyle bileklikler takmayı. Kendime de boncuklardan yaparım . Özellikle kristal boncuklardan yapılanlar çok hoşuma gidiyor.
Kum boncuklar da çok güzel duruyorçBugün sizlere güzel mi güzel, kum boncuklardan yapılmış bir bileklik anlatacağım. Ben de www.hobilendik.com’dan öğrendim. Hazırlayanların eline sağlık. Çok güzel oluyor. Sizde deneyin ve benim gibi kolunuza takın.Kolay gelsin….
Malzemeler:
Yaklaşık 19 tane 4mm’ lik küp boncuk.(Merkezlere koymak için)
Yaklaşık 38 tane 4mm’ lik yuvarlak boncuk.
11.0′ lık kum boncuklar.
12′ lik iğne.
Uzun bir ip. Bu çalışma bayağı ip gerektiriyor. Çalışma bitmeden ip bitebilir dikkatli olun.

Adım 1:

İlk olarak 6 tane kum boncuğu ipe geçirip bağlıyoruz. İpin kuyruk kısmını yeterli uzunlukta bırakın ki, sonunda klips için yer kalsın. Şekilde “Tail” yazan yer, ipin kuyruk kısmı demek oluyor.
resimBileklikTakiModeli3 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI

Adım 2:

6 kum boncuğu bağladıktan sonra, tekrar iğne yardımıyla geriye dönüp, 3 kum boncuktan geçirip iğnemizi çıkartıyoruz.
BileklikTakiModeli4 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım3:
9 kum boncuğu iğnemize geçiriyoruz. Önceden bağlamış olduğumuz 6 kum boncuğun şekildeki gibi 2 kum boncuktan geçiriyoruz.
BileklikTakiModeli5 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI

Adım4:

Şekildeki gibi 2 kum boncuktan iğneyi geçirdikten sonra Merkez boncuğu(ortada büyük olanı) geçiriyoruz. Sonra da şekildeki gibi üstteki 2 kum boncuktan iğneyi geçirin.
BileklikTakiModeli6 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım5:
Şekilde görüldüğü gibi Merkez boncuğun her bir yanında 3’er tane kum boncuk olacak şekilde ayarlayın.
BileklikTakiModeli7 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım6:
3 tane kum boncuğunu iğneye takın. Şekildeki gibi diğer 3 kum boncuğun arasından geçirip çıkartın.
BileklikTakiModeli8 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım7:
İpimizi gergin tutarak, son eklenen 3 kum boncuktan aşağıya doğru şekilde görüldüğü gibi geçiriniz. Bu şekilde istediğiniz uzunluğa göre Adım3 ile Adım7 arasındakileri tekrar ediniz.
BileklikTakiModeli9 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım8:
Sona geldiğinizde 5 kum boncuğu iğnemize geçiriyoruz. Papatyanın yandaki 3 kum boncuğundan yukardan aşağıya doğru iğnemizi geçirip çıkartıyoruz. Böylece klips için yerimizi ayarlamış olduk.
BileklikTakiModeli10 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım9:
Bu sefer yanda kalan 3 kum boncuktan iğnemizi aşağıdan yukarıya doğru geçiriyoruz. Sonra, yukarıda kalan 3 kum boncuktan iğnemizi yine geçiriyoruz.
BileklikTakiModeli11 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI

Adım10:

Geçirmiş olduğunuz 3 kum boncuktan sonra, 3 veya 4 mmlik yuvarlak boncuğumuzu geçirip yanındaki 3 kum boncuktan çıkartıyoruz. Her bir papatyamızın aralarını bu şekilde tamamlıyoruz.
BileklikTakiModeli12 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Adım11:
Şekilde görüldüğü gibi, yuvarlak boncukların tepeceklerini 5li kum boncukla saracağız.
BileklikTakiModeli13 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI

Adım12:

5’li tepeceğin şekildeki tümseğini yapmak için, ilk 2 kum boncuktan iğneyi geçirin. 3üncü kum boncuğu atlayın ve son iki kum boncuktan iğneyi geçirin. Bu şekilde kırmızı çizgiyi takip ederek devam edin.
BileklikTakiModeli14 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
Sonunda ipimizi düğümleyip boncukların arasından geçirip ipinizi kaybedin. Zevkinize uygun klipslerinizi takın.
BileklikTakiModeli15 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI
BileklikTakiModeli2 BONCUKLARLA PAPATYA BİLEKLİK YAPIMI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder