Popüler Yayınlar

güzellik sırları

Ben,kozmetik değil de doğal güzellik malzemelerinden yanayım ve uygulayıp memnun kaldığım ürünlerin malzemelerini burada sizlerle paylaşimak istedim.

Dünya mutfağı

Burada denenmiş tatlılar, tuzlular,börek,çörek aklınıza gelen ne varsa uyguladığınız yemekleri benimle paylaşırmısınız?

Amigurubi

Naçizane,küçük kızıma yaptığım oyuncaklar ve başka sitelerden bulup beyendiğim amigurubiler.Çok seviyorum bunları içimdeki çocuk coşuyor.:))

Boncuk işleri

Yeni öğrendim ama çok ta hoşuma gitti doğrusu,modellerimizi paylaşabiliriz.

23 Eylül 2010 Perşembe

TEL den kolay yüzük (alıntı)

KOLAY TEL YÜZÜK YAPIMI

Yazar Yumak Sepeti Tarih 12-12-2009

Etiketler :

 KOLAY TEL YÜZÜK YAPIMI
Yılbaşı geliyor . İşte size yılbaşında yapıp takabileceğiniz harika bir yüzük. Çok kolay . aşağıda adım adım yapılışı fotoğraflanmış ve anlatılmış. Renkli taşlar kullanarak. Kıyafetlerini göre kullanabileceğiniz rengarenk ve çeşitli yüzükler yapabilirsiniz.
Hatta yeni yıl hediyesi olarak armağan edersiniz. Zaten sizin parmağınızda görenlerin gözü kalacağından bu hediyenize çok sevineceklerdir inanın..O zaman hadi kolay gelsin…
kolay tel yuzuk yapimi 1 KOLAY TEL YÜZÜK YAPIMIkolay tel yuzuk yapimi 2 KOLAY TEL YÜZÜK YAPIMI

kolay tel yuzuk yapimi 3 KOLAY TEL YÜZÜK YAPIMI
not: Bu anlatımı Netten bulmuştum ama ismini hatırlamıyorum dost.com veya blog gibi aklımda kalmış. Kime ait ise hakkını helal etsin …

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder