Popüler Yayınlar

güzellik sırları

Ben,kozmetik değil de doğal güzellik malzemelerinden yanayım ve uygulayıp memnun kaldığım ürünlerin malzemelerini burada sizlerle paylaşimak istedim.

Dünya mutfağı

Burada denenmiş tatlılar, tuzlular,börek,çörek aklınıza gelen ne varsa uyguladığınız yemekleri benimle paylaşırmısınız?

Amigurubi

Naçizane,küçük kızıma yaptığım oyuncaklar ve başka sitelerden bulup beyendiğim amigurubiler.Çok seviyorum bunları içimdeki çocuk coşuyor.:))

Boncuk işleri

Yeni öğrendim ama çok ta hoşuma gitti doğrusu,modellerimizi paylaşabiliriz.

23 Eylül 2010 Perşembe

DOKUMA BİLEKLİK YAPILIŞI (Alıntı)

BONCUKLU DOKUMA BİLEKLİK

Yazar Yumak Sepeti Tarih 25-05-2010

Etiketler :

a ori BONCUKLU DOKUMA BİLEKLİK
Bizim kültürümüzde var bu bilekler. İster deri,ister mumlu ipten,ister kurdela veya boncuktan olsun. Doğu kültürünün birçok yerinde görüyoruz. Birde Kızılderililere tabii. Çok da Moda Şöyle yazın çeşit çeşit yapıp takmak istemez misiniz. Ben de araştırdım
ve sizin için bu bilekliklerin yapılışı ile ilgili iki adet video seçtim. Özellikle gençkızların gözdesi olan bu bileklikleri çok sevdiğizi tahmin edebiliyorum. O zaman Hadi bir göz atalım birlikte…
İşte ilk videomuz Berna Laçin’in programından
Bu da ikincisi

Biz o dokuma aletini nereden bulacağız diyorsanız. İşte size pratik çözümler…EEE, zaman hesap devri…
1)İpleri köpük tabağa dolayıp , büyük ataçlarla tutturun…
biser info 17219860954ac912773ada5 t BONCUKLU DOKUMA BİLEKLİK
2) Ya da bir Karton parçasına tutturabilirsiniz…
weaving11 lg BONCUKLU DOKUMA BİLEKLİK
weaving18 lg BONCUKLU DOKUMA BİLEKLİK
weaving20 lg BONCUKLU DOKUMA BİLEKLİK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder