Popüler Yayınlar

güzellik sırları

Ben,kozmetik değil de doğal güzellik malzemelerinden yanayım ve uygulayıp memnun kaldığım ürünlerin malzemelerini burada sizlerle paylaşimak istedim.

Dünya mutfağı

Burada denenmiş tatlılar, tuzlular,börek,çörek aklınıza gelen ne varsa uyguladığınız yemekleri benimle paylaşırmısınız?

Amigurubi

Naçizane,küçük kızıma yaptığım oyuncaklar ve başka sitelerden bulup beyendiğim amigurubiler.Çok seviyorum bunları içimdeki çocuk coşuyor.:))

Boncuk işleri

Yeni öğrendim ama çok ta hoşuma gitti doğrusu,modellerimizi paylaşabiliriz.

21 Eylül 2010 Salı

: Ana sayfa / elinizden gelenler, kurdele nakışları, kurdele nakışı dersleri, nakışlar - kanaviçeler, takılar - boncuk işleri / ders 3: kurdele ile karanfil yapım tekniği & e.g. 25

ders 3: kurdele ile karanfil yapım tekniği & e.g. 25

nursen hocam işlediği güzellikleri bizlerle paylaşmaya devam ediyor. karanfilin yapılışını öğrenmemiz için bu modeli göndermiş sağolsun. o kadar güzel anlatmış ki ben de ders olarak ekledim. hocam paylaştığınız güzellikler için çok teşekkür ederim. alt tarafta da gene nursen hoca’nın işleyip gönderdiği yastığı görebilirsiniz. kurdele nakışında gelelim karanfil yapımına: (ribbon embroidery step by step gathered ribbon rose)
* istediğiniz karanfilin büyüklüğüne göre kurdelenin başından 1 cm boşluk bırakarak, kurdelenin altından küçük küçük teğelleyın.
* üstten görünmesini isterseniz -kumaşta- ortada 1/2 cm’lik bir yuvarlak bırakıp, o yuvarlağın etrafını döndüre döndüre dikin.
* yandan görünmesini isterseniz ortadaki yuvarlağı daha yarım daire şeklinde yapın. o yarım dairenin üzerine büzdüğünüz kurdeleyi dikin. ikinci sırasını birincinin arkasına döndürerek devam edin.
* yapraklar için kurdeleli iğneyi alttan üste geçirin. uygun bir yere batın. yapragın ortasına bir toplu iğne yerleştirin. sonra yaprakları aynı renk iplikle dikin. örnekte iğnelerı görebilirsiniz. kolay gelsin. herkese sevgiler.
kurdele nakışı karanfil kurdele nakışı karanfil detay
boncuklu yastık(şenay nursen hoca yastığı senin için göndermiş. bak sevildiğini bil :))
şenay sanırım nursen hoca’nın talebelerinden. örneği özellikle onun için gönderdiğini belirtmiş. bir de “ben de seni seviyorum” diye not düşmüş. ah şenay böyle bir hocan olduğu için çok şanslısın ;)
Paylaş:
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • del.icio.us

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder